VRÁCENÍ A REKLAMACE
Pokud nám chcete vrátit zboží, odešlete ho bez dobírky (jinak zásilka nemůže být převzata) na adresu:
JAN KADAŇKA
OTY SYNKA 1837/3
708 00, OSTRAVA
V případě, že chcete zboží vrátit v zákonné 14 denní lhůtě nebo vyměnit za jiné, přiložte Formulář REKLAMACE
V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy.
Pokud chcete zboží reklamovat z důvodu materiálové, či výrobní vady, přiložte kopii prodejního dokladu a vyplněný Formulář REKLAMACE.
Potvrzení o přijetí reklamovaného zboží (reklamační protokol) obdrží zákazník e-mailem nebo v písemné formě bezprostředně po předání zboží na prodejně nebo e-mailem po přijetí zásilky s reklamovaným zbožím. Nejpozději však do tří pracovních dnů od doručení zboží jakýmkoli způsobem. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován nejdéle do 30 dnů od přijetí zboží. Zpravidla se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratší lhůtě.